jag skyller pa lagpris affarerna..

jag vet att jag lovade mig sjalv att inte shoppa nat mer, men va ska jag gora da? Nu borjar faktiskt hosten komma hit ocksa och da behover jag faktiskt en jacka, ett par ankelboots utan klack och nagra vardagsklanningar som jag kan ha till mina 100par leggings som jag aldrig anvander, just for att jag inte har nagra vardagsklanningar.. ja ni ser ju sjalva,  I rest my case, jag var tvungen..

En klanning, lite underklader och ett par sneakers senare kanns garderoben fortfarande lika tom.. Det positiva ar att jag bara spenderade $36.. jaa de e faktiskt sant..

For $36 fick jag:
*Ett par reebok sneakers
*Ett armband
*Tre par trosor
*En bh
*En klanning

Ar inte det helt otroligt, jag menar hur har dom tankt att man ska kunna lata bli att kopa saker da?
Och aldrig i mitt liv trodde jag att jag skulle vara sa lycklig over ett par skor for $7



jag sager det igen $7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0