Hurricane..

hej hej..

har precis avnjutit en pizza/sallad middag har i huset, alskar nar det e pizzatime har, inte for att pizzorna ar nat spec eller sa utan bara for att mina "foraldrar" alltid bestaller massa goda sallader ocksa, aldrig bara pizza.. vilket jag tycker ar bra, det dovar namligen skuldkanslorna av att man ater pizza.. bra va.. den andar fordelen har ar att vi bestaller pizzor tillsammans vilket gor att man far lite av allt.. oerhort smart, har alltid san beslutsangest nar det kommer till att bestalla ratt pizza..
Lite san dar livsnodvandig info..=)

Okej nu till den stora nyheten har i staterna.. Det ar en Orkan pa ingang, eller ja den rusar fram over ostkusten med en valdans fart och kommer sla till massachusetts imorgon natt och da hardast mot Cape Cod.. Darfor aker min vp och morfar ner till cape ikvall for att borja med att orkanskydda huset imorgon bitti.. Huset ligger ju inte langt fran havet precis och dom varnar att vagorna kommer bli over 20 feet, forhoppningsvis blir de inte lika hoga inne i viken dar varat hus ligger.. Denna orkan ar tydligen den storsta (ar pa ostkusten vill saga) sedan 1991..
Till detta hor ocksa att det ar Labourday weekend, vilket ar den en av de popularaste helgerna att tillbringa nere i Cape Cod, da man ofta sager att sasongen slutar efter denna helg..

Hursomhelst, jag fragade hur farligt det kommer vara i Boston, da vi planerat att ga ut imorgon.. men jag vet inte.. borde val vara relativt saker pa en nattclub eller?

Nu ska jag piffa till mej lite (satta pa mej mjukisbyxor och for stor mjukistroja) och aka till ale och glo pa film..
missade tennisen igar for att istallet jobba, vilket betyder att jga e ledig ikvall istallet..

Sag forresten UP igar i min ensamhet, hur sot som helst jue.. jag grat och grat.. sen kom mina vardisar hem och tjalade, sen gick dom och la sig och da grat jag lite mer.. VARFOR har jag inte sett den har filmen tidigare?



min middag som jag hade for mig sjalv medans jag grat och tittade pa film
Tenderlion (filet mignon), potatis, aioli och gronsaker..mmmmums va gott de va
och jag drack faktiskt rott vin till det.. wow vuxenpoang till mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0