Höstrensning

ikväll hände något som väldigt sällan händer mig, jag fick sån lust att rensa ur min garderob.. Har ingen aning om vart denna lust kom ifrån och är väldigt förvånad att den höll sig kvar tills jag var färdig, annars försvinner den alltid efter ca 10min.. En hel sopsäck fyllde jag upp, är inte det ganska otroligt att jag under 11 månader lyckats samla på mig sa mycket skit, och det var bara i garderoben.. vänta tills jag börjar gå igenom mina lådor.. men om jag känner mig själv rätt så kommer inte det att ske förens till sommaren när jag flyttar ut.. 

Och inte bara det, jag smorde även upp mina vinterstövlar så nu ser dom nästan nya ut.. Nu känns inte packningen inför Sverigebesöket lika jobbigt längre, nu hittar jag ju faktiskt det jag ska ha med mig.. woohoo
 
                                      titta vilken skillnad det blev

              

förlåt att jag inte kunde bjuda på en före-och efter bild i garderoben också men den var stökig, fråga Siri

Nu ska jag knocka kudden, tror att min sovmorgon gjorde mig tröttare än vanligt..

GodNatt folket
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0