helt vanlig tisdag..

Åkte till Starbucks igår och mötte upp några av de andra aupairerna i området, vi är några tjejer som alla förlänger så det är väl bra att hålla kontakten me dem..=)
Alltid lika trevligt att prata bort några timmar..

Idag är annars den obligatoriska svenskmötet på starbucks.. varje tisdag samlas alla svenskar i området.. jag tackade nej för länge sen och har faktiskt aldrig varit med, förstår inte riktigt grejen me det, är det inte bättre att alla är välkomna det är mycket roligare när det är mixade länder.. men vill dom ha sina svenksmöten får dom väl det..
Vi har därför våra träffar på måndagar istället och så kör jag filmkväll på tisdagar me mina tjejer.. Ikväll är det hemma hos mig, så sitter och väntar på att Emilia och Ale ska anlända..=)
Undrar vilken film det blir idag?

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0