Filmkväll

Igår tog jag me flickorna till McDonalds där deras skola hade en foundraiser, som min VM hölll i.. Mormor kom hit och åkte tillsammans med oss så jag skulle få lite hjälp med flickorna, så vi åkte dir och käkade, fick tatueringar, köpte lotter och gjorde egna glassar.. Detta är verkligen en toppenide, att ha foundraiser på olika restauranger och samla pengar till skolklasser.. 15% av all försäljning mellan 4-7pm gick till skolan och dom lyckades få ihop lite mer än $400..

Efter att ha lagt flickorna och VM kom hem så åkte jag till Ale och hade filmkväll me tjejerna.. älskar när vi träffas mycket under veckorna, får dem att gå så mycket fortare.. jag menar Imorgon är det redan fredag igen..=)
Vi tittade på The Princess and the Frog, älskar den.. Ni bara måste se den om ni inte redan gjort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0