Beslutet ar taget

Efter allt velade fram och tillbaka och fram och tillbaka igen har jag nu bestamt mig och denna gang gar det inte att angra sig igen..

Jag ska stanna i USA i min nuvarande familj i 9 manader till.. Detta betyder att mitt ar kommer avslutas i juli istallet for nu i oktober.. det kanns verkligen jattebra och aven om jag egentligen bara ville stanna i 6 manader till sa var 9 manader det som kravdes for att min familj skulle behalla mej (efter mitt velande i manader)
Dom hade tilloch med precis anstallt en ny tjej nar jag klacker ur mig att jag ville stanna, efter lite diskussioner mina hosties emellan beslutade dom sig for att dom sjalvklart ville behalla mig men da i 9 manader..

Sa nu ar det bara allt pappersarbete kvar.. usch bavar mej verkligen.. inte alls skoj men kommer va sa skont nar det ar klart..=)

hur somhelst kommer jag iaf hem 1 manad inna jag borjar min forlangning sa hinner traffa allihop en vanda iaf..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0