Columbus day weekend

Plockade upp Ale efter jobbet och begav oss på road trip till NY..
Jag släppte av Ale i Queens hos en kompis till henne innan jag brummade vidare till Long Island och Lewis huset, där syrran och Liana stod klara för att åka iväg och käka middag.. jag och syrran delade på en nachosbricka och thai kycklingfingrar.. supergott va det..
Hem och glodde lite på tv innan det var dags för sängen..

 


og sovmorgon på lördagen innan vi åkte till huset och målade lite, dom tycket det var dags för mig att jobba lite.. haha har inte gjort någonting i huset än så länge, men det beror helt och hållet på att Isse jämt jobbade när jag kom och hälsade på.. Efter några timmar i huset åkte vi hem och gjorde oss klara för en tjejkväll in the City..

Vi mötte upp Josefine på pennstation och gick och käkade på Dallas BBQ, sjukt goda och STORA drinkar.. blev lite dragna redan innan middagen var serverad..=)
Efter middagen skulle vi bege oss till en club i downtown, men taxichaufförerna strejkade och vägrade skjutsa någon förens polisen kom och hotade med att ta deras licenser..
Cluben var helt okej, fick gratis drinkar av bartendern som josse kände, men med för mycket alkohol och för lite mat blev det aldrig något riktigt drag, utan jag kände mig mest illamående..
Tågresan hem var hilarious, folk e så sjukt roliga när dom är fulla..haha


         


ndag, sovmorgon igen inna lite filmtittande och IKEA trip.. Lite godis, nyponsoppa och knäckebröd senare var det dags att åka hem och göra oss klara för middag.. Vi skulle fira mig (i förskott) och Mr Lewis som skulle fylla 60år på måndagen..


                     
          

måndag va det hemresa igen,Colubus day gjorde att jag var ledig, och även resten av New Englands invånare, vilket gjorde att hemresan tog 5,5 timme istället för 3,5.. underbart.. skönt att jag hade sällska i form av Ale och Liza..

Perfekt helg med andra ord och längtar till jag kan åka tillbaka och hälsa på igen..


Kommentarer
Postat av: Belle

Maila mig dina bilder please

2010-10-14 @ 04:03:47
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0