sliter för pengarna

Jag har varit så produktiv idag, städat vardagsrummet och köket, tvättat, plockat undan barnens alla sommarskor, och fixat med disken.. och ändå haft massa tid att bara ligga och lata mig och kolla på webbtv, helt underbart..

Längtar så mycket till Sverige så jag blir galen.. Tror inte många av er känner igen känslan över att varit borta i ETT år och sen komma hem till sitt "normala liv".. För att sedan bege sig iväg igen.. men det är ju mitt val och absolut ingenting jag ångrar men behöver bara lite återhämtning i form av familjen, vännerna, svenskt mat och ja Sverige helt enkelt innan jag åker tillbaka för att fortsätta att leva the american dream..

När jag saknar Sverige som mest lyssnar jag alltid på Håkan Hellström och blir sentimental, alla minnen av svensk sommar.. Och ju närmare 22nov vi kommer desto mer längtar jag, det är så nära så jag nästan kan ta på det.. 38dagar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0