sjukling..

Jag har inte alls mått spec bra idag, när jag vaknade hade jag jätteont i halsen och kroppen kändes som den varit Pablo Robertos slagpåse.. Fan pallar inte att va sjuk och spec inte nu, när det snart är helg och jag ska äntligen åka till NY igen.. Varför blir man alltid sjuk när man inte vill, och aldrig när man önskar det som mest (ex. när man hade prov i skolan och inte pluggat)

Jag pratade me Max och han godkände att jag mixade alla preparat jag kan hitta i detta hus för att bli frisk så fort som möjligt.. Jag menar måste ju rådfråga med min personliga doktor innan jag gör något dumt.. ;)
Han har förövrigt gått med i en frat (fraternity), ni vet som en grabbklubb dom har på college.. som typ skulls.. eller nej, hoppas inte det..

Nej nu ska jag fortsätta kurera mig och titta på NIKITA som min älskade syter numera gjort mig besatt av.. Skönt att det finns webbtv så man kan titta när man vill..=)

            

                                      +

                   

God natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0