Tiden går fort när man har roligt..

 Jag har varit i staterna i över 1 år.. helt sjukt.. 1år och 1 dag till och med..
 Tiden har gått så jävla fort, kommer ihåg mina första dagar här som om det va igår.. 
 Men oj va skoj jag har haft och ser verkligen framemot mina resterande 9 månader..

Nu vet jag verkligen att jag tog rätt beslut när jag valde att förlänga min vistelse här, annars hade jag varit i full gång med att packa och säga hejdå till mitt liv här.. Kanske skulle jag lyckats ta mig en semester i CA i någon vecka, om jag hade tur.. Men nu istället ser jag fram emot en Sverige trip för att få lite energi för att sedan komma tillbaka hit och ha massor me tid att umgås med mina familjer och vänner och en hel del resande ska jag nog också lyckas planera in.. Nästa resmål är Qubec och vinterfestivalen i Januari..wiiie

Nu blir det sängen och försöka ta igen lite sömn.. Big day imorgon..haha





Det enda som är tråkigt med min Sverigeresa är att jag missar Usher/Trey songz spelningen som är i Boston 21Dec..=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0