Beauty and the Beast

Jag skrattar ihjäl mig åt flickorna dagarna i enda, eller ja när jag inte skriker på dem för att de aldrig lyssnar..
Kan verkligen inte förstå hur smarta dom är och hur dom suger åt sig allt man säger OCH dessutom kommer ihåg det..

Roligaste kommentarerna idag var under vårat filmmys, som vi hade när flickorna vaknade från deras middagslur.. Vi tittade på Skönhten och Odjuret och käkade popcorn och nybakta chocolatechip cookies..mmums

Jag håller på att byta blöja på G när hon tittar på mig med rynkade ögonbryn och säger
G- Whats up with your hair?
Jag- What?
G- Its a mess!
Jag- what do you mean?
G- Madda, your hair is a mess, why does it look like that?
Jag- oooh you talking about my bangs.. (den stod rakt upp efter att jag försökt spraya bak den och sätta ett diadem för att hålla den på plats, vilket uppenbarligen inte fungerade)

M försöker sno åt sig en till kaka, men vm säger att det är nog, vi ska strax äta middag.. vilket resulterar i att M börjar gallskrika, vilket i sin tur resulterar i att G ger M hennes rester.. M slutar hastigt att gråta och kommer till mig och säger
M- Sorry for crying so loud, but i wanted a cookie
Jag- Well you have to learn that just because you crying, you wont get whatever you want
M- It worked this time

Fattar ni nu vad jag har att göra med hela dagarna..

Tillbaka till skönheten och odjuret, älskar verkligen den filmen även om det var lite wierd att se den på engelska, det blir så fel när jag försöker sjunga med i sångerna.. och så måste jag säga att det kändes lite konstigt när scenen, när belle ska äta för första gången kommer.. Jag var alltid så imponerad av alla färger och hur dom lycades göra det så coolt, nu vart jag nästan lite besviken eftersom jag hade sådana höga förväntningar.. men antar att 10år har förändrat min syn på häftiga effekter..haha






Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-07 @ 09:45:50
Postat av: Martina

åhh vad länge sen man såg den filmen, var ju en av mina favoriter. kanske ska åka hem till mamsen och leta reda på den! :) haha vilka små charmtroll! störtsköna kommentarer. dom verkar vara väldigt smarta dina tjejer, det sjuka är att dom är inte mkt äldre än vara kids, och dom har knappt börjat prata än.. hehe! tjejer är smartare än killar? :P

2010-10-07 @ 09:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0