kommentarerna fortsätter att hagla..

Jag kom ner i köket för att äta frukost, idag med luggen synlig då jag var nyduschad och hade lyckats kamma ned luggen till nästan önskad längd..
G skriker godmorgon när hon får syn på mig, M sa "Your hair is Crazy today!" 

Tack så jävla mycket liksom.. Min vm viker sig av skratt och jag kunde inte hålla tillbaka jag heller, men sansade mig snabbt innan jag slet åt mig det jag skulle äta för att fly tillbaka upp på mitt rum. M springer efter och säger ytterligare en gång "Madda your hair is really crazy today, but mine are not cause today i've got a pony tail"

okej, kanske ska sluta säga att deras hår är crazy eller a mess när dom vägrar låta mig kamma dem..


Crazy hair?


Kommentarer
Postat av: Bilalemine

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-02-06 @ 14:30:55
URL: http://bilalemine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0