Grattis till mig..

Jag tänkte bara skriva att även om jag är lite nere nu så var helgen med vissa undantag riktigt trevlig..
Var in till Boston en sväng me Ale, Emilia och Mackan.. turistade oss lite och shoppade..
Utgång på kvällen på Royal, premiär för oss som alltid lyckats komma försent när kön redan slingrar sig genom halva kvarteret.. men nu lyckades vi.. och vi hade det kul, kommer def gå dit igen..

Söndag var det min födelsedag.. yeeeah.. hipp hipp hurra!!
Det nalkades kalas i Framingham så pallrade mig hem relativt tidigt för att hjälpa min käre vm att fixa iordning..
AmerikanskFotbolls söndag så Chili stod på menyn som alltid men vi gjorde massa annat tilltugg och jag bakade tillochmed chokladbollar (hade lovat Emilia)..

Var en trevlig dag som avslutades me film i Emilias källare.. jag fick jättebra presenter, skriver mer om de sen..

Senare eller rättare sagt igår fick jag lite post från Martina och Isabell.. mina älsklingar saknar er så mycket
marabouchoklad och massa kort på pojkarna + 2 gulliga kort av martini
örhängen och ett gullligt kort av Isabell

Nu ska jag sova imorgon kommer min LCC över på ett möte ang min förlängning och så var den sovmorgonen förstörd..

Kort från helgen kommer ocksa senare.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0