Foundraiser och magiker

Ikväll hade vi ännu en foundraiser för flickornas skola, denna gång på Unos grill och bar..
När vi anlände närmare 5.30pm så fanns det inte många människor på plats så vi tröck in oss vid ett dubbelbord i ena hörnet och väntae på att få beställa.. 
Medans vi väntade kom middagsunderhållningen... En magiker..haha var typ de sjukaste jag varit med om.. Han var sjukt skum och hade nog aldrig uppträtt för barn tidigare.. Han pratade jättesnabbt och pikade och skämtade i allt han sa.. jag såg ut som ett frågetecken och fattade lika mycket vad han sa som barnen.. 

Jag blev iaf hans hjälpreda och även fast min vm förklarade att han måste prata tydligare, både för barnen och min skull så babblade han på i samma tempo och frågade 4 ggr vad jag heter i förnamn och alla 4 ggrna sa han att han var imponerad att jag kom ihåg mitt namn.. Så det var på den nivån skämten låg.. Hans "secret" var en lapp som det stod secret på.. och så fortsatte det.. visste inte om jag skulle skratta eller gråta..
Något coolt trick fick han väl fram, men när vi berömde honom svarade han "-Detta kan vilken 9åring som helst göra, bara dom läser lite böcker" haha  
Sen sa han att han inte fattade vad jag gjorde här när jag kommer från ett sånt fint land som Sverige och så började han snacka om något han sett i Göteborg innan han sprang vidare till nästa bord..

Han slängde åt oss några visitkort också om vi nådon gång ville ha något hänförande på ett kalas eller dylikt, tror dom flesta kastade visitkorten innan de ens lämnade restaurangen..

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0