dejt night..

Vi skulle träffas alla tjejer och käka middag och gå på bio, men då Ale åkte till NY över helgen och Edith och Liza var tvugna att jobba över så blev det bara jag och Emilia som trotsade regnvädret och hade en rolig dejt kväll..

Började med middag och drinkar på TGI Friday och sen vidare till bion där vi efter lite vel fram och tillbaka beslutade oss för att se Easy A.. Riktigt rolig film och lätt sevärd..
Idag hade även "Let me in" premiär här i USA, det är den amerikanska versionen av "Låt den rätte komma in" ni vet den där vampyrfilmen/boken som är svensk.. (isse skrev om den för ett tag sen, hon la även upp trailern)
Antar att den amerikanska versionen är liiiite bättre då den effekterna i den svenska är riktigt dåliga.. eller ja, hela filmen är riktigt dålig.. Men visst är det kul att Svensk film börjar bli så stort här.. Vi har ju även "The girl with the dragon tatto" som har gått varm på biograferna här i landet..



Imorse efter jag skjutsat flickorna till skolan så drog min VM med mig till hennes gym för att jag skulle få ta en provpass där för att bestämma mig om jag vill börja träna där.. Min VM skrev in mormor där men eftersom hon inte använder sitt medlemskap så tänkte min vm skriva över det på mig istället.. För $30/månad har jga fri tillgång till detta fräscha kvinnogym, alla pass och alla maskiner + fri dryck och frukt.. låter inte det bra?
Så idag tog vi ett kardiopilates pass och fyfaaaan va jobbigt det var.. otränad AB det är jag, men riktigt skoj var det att köra skiten ur mina stackars obefintliga muskler och hej till träningsvärk imorgon..

Nu ska jag sova ska nämligen jobba lite extra imorgon bitti.. cash is king ni vet och nu när julen och sverigeresan närmar sig behöver jag alla pengar jag kan få..

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0