Date night..2

Hur ska man hitta bra killar? alla är ju så konstiga.. och hur vet man egentligen att det är en bra kille man hittat?
Jag blir förvirrad.. Jag skulle ha en dejt ikväll med en kille jag träffade i lördags.. vi har pratat lite i telefon och vi har kul när vi snackar, det kändes lovande inför kvällen.. Men sen förändras allt jättesnabbt, några missförstånd och massa prat senare så ställde jag in dejten.. Tack igen käre syster för att du alltid finns där och bankar in dina kloka ord i mitt naiva huvud, även om jag vet att saker låter konstigt behöver jag någon som bekräftar det jag tänker.. 

Ett telefonsamtal senare blev det ändå en dejt, en mycket trevligare dejt med Emilia och Emma..
Massa skratt och roliga samtal men Halloween kostym är fortfarande ett problem.. Fan att det ska vara så svårt..
Kanske ska ta en till titt på syrrans nödfallslista..




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0