Äppelplockning..

Vi vaknade realtivt tidigt på söndagen, åkte hem till Emilia och duschade och fixade oss innan jag och Emilia drog till mina hemtrakter för ett Au pair möte -äppelplockning på en stor farm ca 15min från mitt hus..
Och det är knappast en överdrift om jag säget att jag och Emilia gick all in i denna utmaning och vi hade sååå kul, har typ aldrig skrattat så mycket, iaf inte på ett möte..

  



          

Vi åkte traktor, klättrade i träd, gick halvt vilse, trampade i äppelbajs, flyttade stegar och skrattade så vi nästan kissade på oss.. Men det var absolut en fin söndagseftermiddag väl spenderad..
När vi var klara tyckte vi att vi var välförtjänta av filmmys tills det var dags för mig att åka till Boston och hämta upp Ale som kom me bussen från NY..
Var helt slut när jag tillslut kom hem och speciellt efter att ha varit tvungen att köra några kilometer i fel riktning då dom hade stängt av 2 av 3 vägar hem till mig, j*vla vägarbete.. Helt död och ramlade i sängen direkt..

Försova mig lyckades jag göra imorse också..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0