Webbtv, Världens bästa uppfinning?

Nu ska jag krypa ner i sängen med min sista maraboukaka och glo på lite webbtv.. =) Som jag har sparat på denna chokladkaka endast för att avnjuta den en kväll som denna.. mumsfilibabba

På tal om choklad så hade jag, Emilia och Emma tokdamp om hur man använder just detta ord.. Hur man böjer det och vilka former man använder sig av..
Emilia och Emma säger att det heter ett chocklad ex. kan jag få ett choklad av dig
Jag envisades med att man inte säger någon form om det handlar om choklad om man inte lägger på kaka = en chokladkaka, men man säger iaf inte ett chokladkaka..
Men om jag ville ha en japp, eller dajm, hur säger jag då? EN DAJM, EN JAPP, svarade jag..
Vet inte om det berodde på vinintaget eller bara dessa konstiga skåningar, men jag ansåg att jag hade rätt, och att skåningar har en hel del att lära sig av oss masar.. Diskussionen avslutades iallafall ett skrattanfall så antar det räknas som oavgjort..eller?

Nej nu ska jag först gråta en skvätt till Så mycket bättre innan jag ska kolla på bimbos och muskelknuttar i Paradise Hotel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0