Saknar väldigt mycket just nu..

Igår pratade jag med Martina och mormor.. jag försöker prata me Martina iaf en gång i veckan, ibland lyckas vi bättre än andra gånger, men våra samtal är verkligen jätteviktiga för mig.. Hon är så klok och underbar, hon är den jag vet alltid lyssnar när jag har mundiarre och den som jag vet alltid är 100% ärlig, hon säger vad hon tycker, utan att försöka linda in det för mycket och det är skitbra tycker jag.. Och det gör henne till en av de få personer som jag klarar av att ta kritik ifrån, för att jag vet att hon inte menar något illa.. Hon är absolut min bästa vän och jag kan knappt vänta tills jag får träffa henne igen..<3 
Mormor blir det mer sällan jag pratar med, och jag är helt övertygad om att det beror på att det är för jobbigt.. Jag mår dåligt av att inte kunna vara nära, men snart ses vi igen min lilla ängel..

Och idag pratade jag ÄNTLIGEN med Max igen.. den mannen är upptagen vill jag lova, men nu ska vi göra ett nytt försök igen..haha jag tror på det när jag ser det.. Men jag önskar att vi kommer få det att funka, jag saknar honom så otroligt mycket.. Han är absolut den personen som har betytt mest för mig under mitt första år här, och jag hoppas detta är en vänskap för livet, jag behöver våran vänskap..

som sagt det är alltid skönt att kunna ladda upp energin, bara genom att prata med folk som betyder mycket för en och som vill en väl.. Även om jag kommer sakna USA sjukt mycket under min semster i Sverige så ska det bli så jävla underbart att komma hem igen..=) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman! vad gullig du är, blir ju nästan lite tårögd;) saknar dig såå mycket! snart snart snart är du här, så vi får ha en sån där "superviktig" vin-och pratkväll som vi bara vi kan! ;) pusspuss

2010-11-04 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0