man vet aldrig vad man har förens man förlorat det..

Sitter här på mitt rum och stirrar på resväskan som ska få följa med hem till Sverige.. Den är redan halvfull och då har jag bara packat ner några julklappar (främst till mina prinsar).. Hur i hvetet ska jag få plats med mina egna kläder och tanken på att börja ta hem lite skit jag samlat på mig är bara att glömma..
När köpte jag allt skit och hur samlade jag på mig alla gratis/sponsor grejer..haha
Minnen, det var så jag tänkte.. Om jag sparar den här ödlan kommer jag minnas den galna kvällen i NY, eller om jag spar på dessa halsband (som man kan köpa i vilken affär som helst), ingen ser någon skillnad men jag VET att dom är i från Mardi Gras 2010..haha

Är det inte roligt hur man tänker..

Annars då.. jo jag sitter och lyssnar på denna låt och saknar att ha någon att va lite olyckligt kär i, inte hjärtekrossad utan bara lite olyckligt kär.. Men kanske är det just det jag är, och kanske det är just anledningen till att jag sitter och pinar mig själv med denna låt? vem vet..



Ikväll ska jag på dejt nr ?? med Chris.. Han tycker jag borde se en Bruins (Bostons Hockeylag) match innan jag beger mig till Sverige igen.. Jag tackar inte nej, det ska bli skönt att äntligen se en match där jag faktiskt förstår reglerna och hänger med i vad som händer på planen..
   


Kommentarer
Postat av: Belle

ödlan? krokodilen menar du väl? Om du inte vill ha den kan han flytta hem till mig tillsammans med alla andra gamla krokodiler från samma ställe hahaha

2010-11-12 @ 02:55:59
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/
Postat av: Pappa

Gumman ..... vad avundsjuk jag blir.... jag vill också se Boston Bruins spela på hemmaplan, trots att det är en av få NHL-lag som inte har någon svensk i laget.

Puss o kram. Älskar dig

2010-11-12 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0