Jag är inte alls lat..

Jag har ju hittills skyllt min oansvarighet i pappersarbete på lathet, men nu vet jag bättre. Det handlade om okunnighet av apples datorer. Minnerna från några veckor tillbaka kom tillbaka som en käftsmäll när jag idag försökte mig på att fylla i sista formuläret som behövs inför mitt ambassad möte. Datorer har aldrig varit min starka sida, men hur Apples lyckats göra sina program så krångliga finns det ingen vettig förklaring för.
Hur j*vla svårt kan det vara att ladda upp ett kort i en specifik storlek?
Onödigt svårt om ni frågar mig..

Och utan bild, inget formulär

Bajs



så vad ska jag göra nu?

Vore ju tråkigt om det inte skulle bli någon Sverige resa nu när jag äntligen tagit kontroll över min packning, samtidigt som jag gjorde den underbara upptäckten att när man reser med Icelandair så får man ha med sig 3 väskor, 2 incheckade och 1 handbaggage..

Btw, mina pepparkakor var så populära att det nu endast finns några smulor kvar.. success ones again!


Kommentarer
Postat av: siri

Näää se nu fan till och lösa det där med papprena så att man får se dig ;)

2010-11-18 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0