Helgsummering..

Fredag åkte jag till Emilias hus som vanlig där jag Emilia och Emma lagade lite sallad och började dricka drinkar i väntan på Liza.. Vi tog sedan tunnelbanan in till Boston för at försöka ta oss in på Royale, men då dom hade stor Halloweenfest där så var det sjukt mycket folk, efter väntat i kön i ca 40min utan att komma en cm närmare entren, drog vi till Caprice.. yeey ett av mina favoritställen i Boston, men eftersom de andra tjejerna hatar stället går vi aldrig dit, men tront ni att mina svenskabrudar också älskade det..=)
Träffade på lite weird folk som vanligt i väntan på taxi och innan vi visste ordet av, satt Emilia på Fred Flintas rygg galopperandes mot en efterfest club (?) visste inte ens att dom hade de i Boston.. Men pga det hutlösa priset av $15 begav vi oss ut i kylan igen på jakt efter en taxi..

Lordag slasdag me mina svenska pinglor.. Sen till Iparty för slutputsningen av kostymer innan hem och käka och drinkdrickande.. Jag blev en pirat, Emilia svensk flaggstång och Emma vampyr..
Runt 11 kom Ale och Liza och plockade upp oss och körde till en hemmafest någonstans i södra Boston, väldigt konstig blandning av människor där men vi hade iaf skitkul..=) Hemma igen strax före kl 5am.. så som de ska vara..

Söndag soffhäng igen tills det var dags för mig att dra mig hemåt för att trick or treata me mina små underbaringar..=)

En riktigt LYCKAD helg me andra ord..
Hur var eran Halloween weekend?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0