helmysig helg..

Jag vet ärligt talat inte vad som hände i fredags, men på något konstigt sätt blev det en av de bästa utekvällarna sen jag kom hit.. Förutsättningrana var inte speciellt bra och vakterna på clubben vi skulle till var de otrevligaste på länge, vi valde därför att prova lyckan på Royale istället.. och vilket smart beslut.. Royale är absolut en av Bostons bästa clubbar och jag fattar verkligen inte hur det kan ha tagit oss sådan lång tid att inse det.. 
Vi hade även lite funderingar om det var något slags ungkarlsparty som pågick för jag hade ingen aning om att Boston hade så många snygga killar..hehe 








Lördagen visste vi skulle bli lugn eftersom Emilia skulle sitta barnvakt, men det vi inte visste var att hon började jobba 9 AM.. Det var iallafall runt den tiden H kommer inspringade på Emilias rum och ropar "E ni vakna? Emilia du måste gå upp och ta hand om S.."
Vi pallrade oss upp och åkte till Target en vända sen blev det soffhäng och filmtittande heeela dagen..
Kl 6pm kom familjen hem igen.. slut på Bar mitzvan tänkte jag och Emilia.. Klädbyte var anledningen..
Jag och Emilia fattade ingenting, dom har varit på kalas sedan kl 10am, nu är kl 6pm och dom ska tillbaka till festen igen.. Hur överlever barnen?
Vid 9 hade även de två äldsta barnen fått nog och Emilia fick åka och hämta dem, Mor och far var kom hem strax efter 2am, 16timmar efter att de lämnat huset första gången..

Vi fick sällskap av Edith och Damla och hade en mysig tjejkväll med middag, några flaskor vin och massa skitsnack innan vi somnade som stockar runt 1.30am..

Söndag, soffhäng och slingning av mitt hår..yeey Im blond again..=)
På eftermiddagen åkte jag, Emilia och Ale till Dedham och mötte upp Edith som hade haft ett ap-möte, shoppade lite, käkade mexicanskt och gick på bio.. "Hereafter"

  


Denna film är en sån man tror man vill se, men när man väl ser den var den inte alls som man förväntade sig.. Jag tänker inte säga att det var en värdelös film, för jag blev berörd och den får en att tänka.. Men var det en film jag kommer rekommendera andra att se..? Troligen inte..

Efter bion åkte jag me Emilia hem och kollade på AVATAR, det är därimot en film jag rekommenderar alla att se, spelar ingen roll hur många gånger jag sett den.. Jag ÄLSKAR den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0