Gympass me Emilia

Jag ringde upp Emilia, då hon var helt säker på att jag antingen var sur på henne eller helt enkelt gått i graven eftersom jag inte svarade på ett sms igår och sen inte idag heller när hon ringde.. Men om sanningen ska fram så svarade jag på smset, hennes mobbe vägrade bara tydligen ta emot det..

Jag-  Men jag vill absolut hänga men jag måste stanna i huset ikväll..
Emilia- Men kan jag komma förbi och kolla på film eller något?
Jag- Eller gymma?
Emilia- Eller gymma, det kan vi ju också göra..

haha Emila är avundsjuk på mitt hemmagym.. Så hon fick väl komma hit och köra lite vikter då, jag menar lite kan jag väl ställa upp på som vän.. Men kravet var att hon skulle prova min nya latinodans-dvd först med mig, haha underbara syn vill jag säga, efter en samba och en cha-cha-cha släppte jag iväg henne till vikterna och jag fortsatte med en pasa doble, för det är ju en soft dans tänkte jag och eftersom jag har Kardiolates imorgon bitti vill jag inte vara trött i musklerna.. tji fick jag, pasa doble är ju värsta kardiodansen ju..
Kvällen avslutades med en film "stepbrothers" och jag och Emilia är överens, det måste vara den sämsta film som någonsin gjorts.


                                    

hahaha det roligaste var att jag inte ens såg att det stod Cardio Dance på DVDn förens jag laddade upp bilden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0