...

Har precis kastat ut Emilia och Emma som var här och tittade på film med mig när jag var barnvakt.. eller ja min vp hann hem innan dom kom hit.. Kvällens film blev "Take him to the Greek" och var lite rolig egentligen inte min normala humor, men jag garvade typ hela filmen, måste bero på utmattning eller nåt..
Filmen är dessutom en spinoff av "Forgetting Sarah Marshall" som kom ut 2008, och måste säga att den filmen faktiskt är mycket bättre.. 


I morgon åker Emma hem igen, vilket är lite tråkigt.. har varit kul och nu vet jag definitivt att jag kommer åka ner till skåne, vart dom nu än hamnar och hälsa på..





"Im brainfucking you right now?"
"im hoping that you're wearing a condom, cause I've got a dirty mind"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0