Det börjar dra ihop sig..

Idag om 2 veckor har jag redan befunnit mig i Sverige i 1,5 dygn och sitter troligtvis i bilen me pappi på väg mot Dalarna, kanske har vi redan kommit fram.. vem vet..
Vad jag vet är att jag längtar så jag håller på att gå sönder, 2 veckor.. det är ju ingenting..

Har fortfarnade inte börjat packa, men har iaf börjat fundera lite på vad jag ska ta med hem permanent och vad som bara ska med på semester.. jag kommer ju garanterat flyga med övervikt oavsett, och speciellt när jag flyger tillbaka hit igen eftersom det finns såå mycket kläder hemma i min garderob som jag har saknat under min tid här.. Attribut till shopping, bara byta ut kläderna i garderoben.. smart va??



Nu har jag bara "några" punkter kvar på min TO DO lista:
1
. Fylla i det sista pappret till ambassaden och skriva ut
2. Köpa klart julklappar 
3. Dubbelchecka min tid på ambassaden
4. Komma ihåg att samla ihop och packa ner alla mina papper som jag behöver både till ambassaden och för att komma in i USA igen (denna punkt går under VIKTIGT!)
5. Packa, Packa och åter packa
6. Fixa någon som kör mig till flygplatsen
7. Se till att jag hamnar på rätt flygplan

tror det var allt för nu iallafall..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0