Vad e minnen nar man inte har nagon att dela dem me..?

alskar verkligen att vara har i Cape Cod, det ar sa vackert och avslappnande.. Aven om barnen sysselsatter mej ordentlig sa har jag sadant lugn, jag blir inte uppstressad och deras gap och skrik irriterar mej inte langre.. Och behover jag andas, oppnar jag bara koksdorren och gar ut pa verandan, satter mej ner och lyssnar pa havet, pa vagorna som kluckar, faglarna som kvittrar och barn som leker pa stranden..

Detta ar ett paradis men vissa personer fattas mej har nere.. 


Skulle ju va sa mycket roligare om
MAMMA/mormor/ISABELLE/pappa/LENA/alex/MARTINA/siri/

och sa klart



Mina prinsar Liam och Leo som jag saknar mest av alla..<3


Kommentarer
Postat av: Belle

Awwww sötis ♥

2010-06-18 @ 04:45:08
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0