Semester..

Ligger i sangen pa mitt rum i Cape Cod huset, alskar verkligen detta hus, det e sa vackert och stort.. Kommer definitivt trivas har under sommar.. 

kollade nyss pa "Up in the sky" me min vardmamma och mormor, den
va seg men helt okej..
Idag har vi bara tagit det lugnt, gatt strand promenad, kastat stenar i havet och plockat snackor..

Imorgon kommer Ale och Edith.. wiiiee va kul de ska bli att ha dom har over helgen, bara hoppas att vadret blir bra..

Nu ska jag glo pa Family Guy, aterkommer imorgon och da har jag fatt ordning pa inetrnet ocksa, nu skriver jag fran mobilen..


GODNATT


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman!

Kul att du öppnat en blogg och förhoppningsvis funkar det bättre med uppdateringar nu. Hoppas du får det lugnt och skönt i det underbara Cap Cod. Hälsa alla från Lena och mig och tacka för senast. Sköt om dig och ha det så bra.

Puss o kram. Älskar dig

2010-06-11 @ 07:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0