Regn och fotboll

fattar inte va som hande, igar va de stralande sol och varmt, lite blasigt men vi ar ju faktiskt vid havet.. Idag regn och halvt storm.. vi hann ta en strandpromenad innan rgnet kom men annars har vi suttit inne. Nu ligger vi alla 3 i min sang och tittar halvsovandes pa England-USA matchen, vaknade till av 1-1 malet som jag inte forstar hur det kunde ske..
Vi vantar pa att Joe ska hora av sig och beratta vad vi ska gora ikvall, men forst ska vi ata grillspett me familjen..=)

Gardagen borjade och slutade i havet.. Lag pa stranden hela dagen och min hudfarg e numera rod igen.. Jag, L och H gav oss ut pa en kajak tur, jag borjade me att krascha in i bryggan for att sedan nastan ga pa grund men lyckades tillslut manovrera den lilla lila kajaken och vi hade en trevlig tur tillsammans..

Jag var redan dragen nar mina latinos kom hit, (introducrade min familj for marinella) och efter ytterliggare nagra drinkar, margaritas som tjejerna mixade ihop, satt vi i n taxi pa vag till bargatan.. Borjade pa en karaokebar och korde sen barhopping med nagra killar vi traffade pa..

En riktigt lyckad kvall som, som sagt aven avslutades i havet, dit vi gick ner dit och tog lite kort efter vi ramlade ur taxin har hemma igen..

Nu ska jag forsoka ta en powernap innan det e dags att ta en dusch och gora mej redo for annu en galen natt i Cape Cod.. Nu vet jag pa riktigt att detta kommer bli en bra sommar!

 

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0