Om ett gott skratt forlanger livet..

da kommer jag leva tills jag blir minst 100ar..haha

Efter jag skrattat ett X antal ganger at videon jag la upp tidigare idag, hade jag skrattmarathon over telefon me min alskade syster.. Helt sjukt vad jag alskar att ha henne nara igen, det ar sa enkelt att bara plocka upp telefonen och ringa, dessvarre sa maste jag tyvarr valja.. Ha min syster nara eller resten av familjen och kompisarna..
Ar iallafall overlycklig att jag hittade en familj sa pass nara NY som jag anda gjorde sa jag i alla fall far spendera ett ar med syster och K + familj.. =)

Nu ar kl 11.55pm har i Boston och jag har fortfarande inte packat for imorgon.. Da drar vi namligen till Cape Cod och sommarhuset.. Ska bli sa skont att bo vid havet, ta langpromenader pa stranden och ga ner och ta morgondopp direkt nar man vaknar..






GOD NATT gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0