Nystart!

Vad manga inte vet, ar att jag startade en blogg nar jag och mitt ex gjorde slut.. Skulle skriva om mitt nya liv.. Visste redan da att jag skulle aka som au pair inom en rimlig framtid och tankte darfor att som de flesat andra skriva en blogg om mitt liv pa andra sidan atlanten.
Nu blev det sa att jag hade noll inspiration for en blogg sa lade ner den efter nagra inlagg. Jag berattade inte for nagon om bloggen utan ville bara kanna hur det kandes att skriva, och vet att det egentligen inte ar nagot for mej, men nu har jag haft en resdagbok, men hatar att uppdatera genom den for det kranglar alltid.. darfor har jag nu beslutat mej for att prova pa att blogga istallet far se hur det gar denna gang..

Kanske hamnar i toppen pa bloggportalen.. ;)

Kommentarer
Postat av: Belle

Välkommen gumman! Hoppas du behåller den här nu =) Jag ska bli din stammis =) ♥

2010-06-09 @ 06:06:15
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0