Morgonstund har guld i mun..

Vaknade nyss av mig sjalv, kanner mig utvilad for en gangs skull, kommer faktiskt inte ihag nar jag vaknade utvilad sist och jag maste definitivt ga och lagga mig tidigare i fortsattningen, for att ma sa har nar man vaknar ar ju underbart.. Kanner mig lite som stalkvinnan, att jag kan gora vad som helst..

Nu vantar jag pa att Isabell ska vakna sen e de dags att dra oss in mot Boston, ar ju som sagt en jobbdag pa DEW Touren som vantar, vad jag forstar ska vi sta vid entren och visa folk vart de ska ga for att hitta sina platser.. Forhoppningsvis ska vi val hinna fa lite tid over sa vi kan titta pa tavlingarna, bla Ryan Sheckler ar med och tavlar..(Shaun White ar ocksa dar men tyvarr skadad)

Sa tills vi hors igen far ni noja er med lite skon musik.. Denna lat (Lil wayne ft Nicki Minaj - Knockout) har fastnat pa min hjarna (anledningen till att den aven ligger pa min FB) sa darfor tanker jag bjuda pa 2 latar idag.. ENJOY






Har velat lagga upp B.O.B lange nu men videon har nyss slappts.. Sa enjoy, Airplans are en av mina favoritlatar, sa underbar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0