Ja inte behover jag en promoter..

Jag tycker synd om er, all er....

...för ni har inte en lika hysteriskr rolig syster som jag ;) Vet ni tex hur man gör färskpressad äppeljuice? Näää just det! Madeléne vet hur hennes kock (fråga mig inte - fråga henne ist!) kommer göra: "Då plockar han fram strumpan, stoppar i äpplet, bankar sööönder skiten och vrider ur den över ett glas..." sen tillägger hon "det skulle jag ha gjort iaf!" HA HA HA, fyy vad jag saknar dej! Tur att det bara är några dagar kvar innan jag drar till B.O.S.T.O.N



Nar jag har en syster som promotar mig mer an nagon annan nagonsin promotat en annan manniska..
Detta e alltsa fran min kara syster blogg

For att ge er en liten insyn i varan relation sa bor det tillaggas att jag skulle inte alls vara ett dugg rolig om inte min syster fanns med i bilden, det ar namligen hon som lagger fram saker som helt enkelt e latta att skamta vidare pa..

Nu till detta inlagg, jag sager att en kock kommer finnas till hands under 4th of July och hon sager;
"
9:56pm Isabelle

"be om konstiga saker, det skulle jag ha gjort
som farskpressad appeljuice"

Jadu kare syster farskpressad appeljuice maste ju i sarklass vara det konstigaste du kan fraga en kock om..

Du vet att jag alskar dej
<3


Kommentarer
Postat av: Founding Fathers

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-05-17 @ 12:39:30
URL: http://founding-fathers.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0