Ingen forsoker sa hart! eller...?

Det heta amnet denna helg har varit; Gar det att lita pa amerikanska killar?? (Speciellt dom du traffar pa krogen)

Emot amerikanska killar stod VP och argumeneten tog aldrig slut
For amerikaska killar stod jag, Ale och Edith
Resten var lite mer i mitten..haha

Varfor fragan kom upp? Vi traffade ett gang killar i fredags som sade sig vara piloter under utbildning, inte for att yrket pilot imponerar spec mycket pa mej, vem vill ha en karl som reser hela tiden och dessutom omgiven av snygga flygvardinnor.. NEJ TACK inte jag iaf..

Omgang #1

VP: traffade ni nagra grabbar igar da?
jag: japp, ett gang piloter
VP: haha som alla andra me andra ord
jag: Va? pilot e helt nytt for mej, varfor skulle pilot imponera??
VP: alla i Cape e piloter, kaptener, lakare eller advokater, tro mej jag vet vad killar sager for att imponera pa tjejer
Jag: men dom har va faktiskt riktiga piloter, jag vet inte varfor men jag bara vet det..

Omgang #2 (nagra timmar senare)

Jag: jag och tjejerna pratade, vi e 100% sakra att dom var piloter och nu vet vi varfor.. Dom visade ju kort!
VP: Okeeej, och vem tar med sig kort pa sitt flygplan ut pa krogen? later lite val genomtankt..
Jag: Men aaa dom visade i mobilen.. och varfor skulle man ga igenom allt detta for att kunna ragga upp en tjej pa krogen..? ingen forsoker sa hart!
VP: Du skulle bara veta.

Sen var konversationen over, bara sadar..

Detta gor mej morkradd.. Och jag som e sa javla blaogd och naiv, i min varld ljuger man inte om vem man ar, vad man sysselsatter sig med.. Varfor skulle man gora det? (jag vet varfor, men anledningen kanns sa tontig aven om det ar ren och skar fakta)
men hur lar man da kanna nytt folk? hur gar man vidare fran ett krogragg till en flickvan? (ooohh jo du vet att jag sa att jag pluggade till lakare?! jag ljog, pluggar till larare..)
Sjalvklart e jag inte sa dum att jag inte fattar att folk faktiskt hittar pa historier om sig sjalv pa krogen, men inte att nastan alla gor det (sjalvklart finns det undantag)

Idag gjorde jag nastan en dum/ogenomtankt grej, men hann angra mej innan det var forsent..(tror inte det skulle vara en san dum sak i Sverige men har, jo tydligen)
Denna helg har gjort mej annu raddare for Amerika an jag var innan, denna plats kanns sa osaker, folk kanns sa mycket farligare an i lilla Sverige men samtidigt ar manniskorna har sa underbara sa oppna sa gastvanliga.. Hur ska man nagonsin veta vem som ljuger och talar sanning?

Jamstalldhet pa gott och ont




Forlat for lite osammanhangande text...








Kommentarer
Postat av: Belle

HAhaha du är så förvirrad du lillen =) Ses snart då kan vi ragga upp en rikgit pilot åt dej kanske... ;) Love you

2010-06-18 @ 03:00:40
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0