helt vanlig mandag..

maste ZZZzzzZZZZzZZ sa det blir ett kort inlagg...
Idag har min bil varit inlamnad for oljebyte sa nu kan jag antligen kora omkring utan radsla att motorn ska skara ihop vilken sekund som helst (JA, jag vet att det e mitt eget fel att jag vantade dsa lange me att informera mina hosties men man ka faktiskt inte komma ihag allt) sa nu spinner min parla som en benz ska igen, wiiiee.. nu maste jag bara vanta pa att min nya nyckel kommer sa jag kan borja lasa bilen igen (detta ar dock inte mitt fel att det tagit 100ar)..

Idag har det varit halvstorm har men valdigt varmt och kvavt.. Vi vantade pa annu ett askovader idag men det kom aldrig vilket ar valdigt skont (tycker vi haft tillrackligt med stormar senaste tiden)..
Eftersom det blaste halvstorm sa gick det inte att vara pa stranden da det flog omkring alldeles for mycket sand, sa da smallde dom upp en stor uppblasbar pool me slide och allt som barnen kunde leka i for att vara aktiverade och harregud vilken varsting sen da (hade jag haft en sadan anlaggning nar jag va liten skulle jag aldrig klagat pa nagot)(tog inget kort men slanger upp ett vid ett senare tillfalle)..
Nar flickorna tog deras middagslur tog jag, H, L och vardmorfar mod till oss och trotsade vagorna for att ge oss ut pa en simtur i havet.. Fick en chock nar jag gick i vattnet, det var jattevarmt, har aldrig varit me om liknande men antar att det ar for att det varit sjukt varme de senaset dagarna.. Vi hade det riktigt roligt nar vi forsokte hoppa over vagorna, men efter att ha svalt X antal liter saltvatten slangde jag in handduken och gick upp och satte mig pa verandan istallet..

Imorgon blir det fullt hus, da L's brorsfru med barn kommer hit.. 4 Juli narmar sig med stora kliv.. =)


                 

Godnatt och pa aterseende..


Kommentarer
Postat av: Lokelotte

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-02-10 @ 15:25:12
URL: http://lokelotte.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0