Hatar filmer me daligt slut..

och det e precis vad "Dear Johan" hade.. usch och fy och bla..

Satt och pratade me min kara syster som behovde stod nar hon gjorde sin tredje gaddning tillsammans me Liana (som gjorde sin forsta), nar min vardmamma kommer in och fragar om jag e redo for film..
Sa sa till syster att hon helt enkelt fick klara detta pa egen hand och forflyttade mej ner i vardagsrummet.
Val dar borjade varat gratmaraton, bade jag och min VM grater alltid till filmer sa dar satt vi, hon i fotoljen och jag i soffan och grat floder..
Slutet narmar sig och vi bada e sa exalterade for hur nu detta ska sluta.. Slutscenen kommer och bada jag och vm slutar snorvla, blir knapptysta, tittar pa varandra och suckar.. va faaaan, seriost..

Nu ska jag darfor lasa Dear johnboken som jag har liggandes pa sangbordet, men varit for lat for att lasa.. Har hort att boken ska va battre(som alltid) och forhoppningsvis kanske jag blir tillfredstalld av den iaf..

Dags att sova, imorgon ska vi till nagot akvarium har i narheten.. hoppas pa sol aven imorgon..=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0