Gympass?!

sitter pa mitt rum och forbereder mej for att ga ner tva trappor till kallaren och varat lilla hemma gym.. Det e perfekt och har egentligen allt man behover, men det var som sagt att ta steget att resa sig ur sangen forst, dessutom at jag precis lunch och tack vare att flickorna tog sin middagslur tidigare an vanligt sitter jag nu har med full mage.. Gymmet kanns inte alls lockande, men ska jag kunna visa mej i bikini under sommaren finns det inte sa mycket att funderar over..

Har forovrigt haft en ganska jobbig dag.. pratade igen om extension, och jag vet fortfarande varken in eller ut.. Jag tror dock jag lutar mer att att aka hem, kanns som jag har provat detta liv tillrackligt och om jag vill atervanda till US sa kan jag ju faktiskt plugga har eller aka som Nanny istallet.. Har faktiskt till och med fatt erbjudande av en annan familj att borja som nanny dar nar mitt ar e slut.. (vilket inte kommer ske)
Jag maste kora vidare pa mina planer att resa omkring och da behovs det pengar, vilket i sig bara kan ske nar jag aker hem.. Au pair livet e ju inte direkt glammigt..


Nej nu e de dags att virra pa sig traningsdojorna och kora ett benpass atminstande..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0