Glad Midsommar Sverige!!

Forlat for min daliga uppdatering men att umgas me kara syster var fakiskt viktigare..

Hur som helst sa var jag och nagra andra au pairer ivag och spelade Paintball i onsdags kvall, (innan syster anlande till Boston) det var skitkul och skitvarmt, noll AC och garanterat over 30 grader i lokalerna.. Jag lyckades spela 3X5min utan att bli traffad (isabelle sager att det inte raknas som att jag har spelat paintball da, eftersom jag inte vet hur det kanns att bli traffad) men jag menar, jag kan ju inte ra for att jag e sjukt bra pa sadana har krigslekar (samma sak me laser tag, utmana mej den som vill) haha..

Sen blev det 2,5 timmars vantan i Boston innan syster kom med en forsenad buss.. HATAR bussarna mellan NY och Boston, det e alltid krangel och forseningar.. 1.30am kom vi antligen hem och ramlade i sang.. 

2 Dagar spenderades sedan i solen, vid poolen, me glss och andra onyttigheter.. Vi hann ocksa me restaurant besok me min familj och lite shopping och en hel del skitsnack ocksa.. ( Var hur underbart som helst att ha syster for sig sjalv i nastan 2 hela dagar..) ooooh ja far ju inte glomma bort filmen vi tittade pa igar kvall, "She's out of My League", sa javla klockren film, har nog aldrig garvat sa mycket..(maste ses om du har lika dalig humor som mig och min syster)

Efter att ha slappt av syster vid bussen akte jag till TD Garden for att mota upp min andra Isabell, dar DEW touren for skateboard pagar just nu.. Hon jobbade dar idag och aven jag ska jobba imorgon.. kommer bli kul att traffa lite folk och forhoppningsvis lite snygga skatare.. ;) 
Nu sitter jga hemma hos Isabell och degar, hon har redan gatt och lagt sig da hon ar lite sjuk och hon maste hinna bli frisk till imorgon for efter "jobbet" sa blir det fest hemma hos Amy.. YEEAH!






Sa enjoy och hoppas ni alla haft en underbar Midsommar, onskade att jga var i Sverige en dag som denna, men next year I'll be there..=)
Med sill, nubbe och dans runt stangen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0