Ett kart aterseende..

ska hoppa in i duschen och gora mig klar for att aka till Chatham och mota upp min kare van Emilie.. Vi var roomies pa training school i NY och jga har inte traffat hennes sen dess, aven fast vi bada hamnade i Boston omradet..

Men nu e de iaf dags och det ska bli sa kul..



For ovrigt har detta varit den finaste dagen har nere, ca 30 grader och stralande sol.. vi var ut me baten pa formiddagen och jag ar kar.. kommer krava att vi aker ut me den varje dag vi ar harnere.. och vi ska forsoka hinna ut en svang imorgon innan jag och tjejerna drar pa varan roadtrip..;) mer om det imorgon..

Har aven blivit nypt av en krabba i stortan idag..
Det ar tydligen krabbar i ar sa det kryllar av dem nar det ar tidvatten.. sa nu badara jag inte uatn skor nar vattnet ar lagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0