Back in BeanTown

Efter 10 underbara dagar i Cape Cod ar jag nu tillbaka i ett vaxthusvarmt Boston och allt jag vill gora ar att aka tillbaka speciellt nar vadret var som idag.. 30grader varmt och kvavt, det var meningen att vi skulle va askvader pa eftermiddagen, men som tur var kom det aldrig..

Nathalie kom hit och hangde lite innan vi drog vidare till Donken for lite mat, det var riktigt kul att traffa henne igen.. Det var alldeles for lange sen.. Nar jag kom hem blev det snack me vardforaldrarna, vi har nu satt en tidsram, inom 2 veckor maste jag ha tagit ett beslut..
                                                                                   Vad ska jag gora?



              


Kommentarer
Postat av: Belle

Höööörru nu har jag köpt biljetten!

2010-06-21 @ 06:24:12
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0