zzzZZzZzZz...

jag ar saaa trott, skypade nyss med Isabell, Ale och nan ny tjej som jag tydligen ska fa traffa pa fredag, pa Isabells Avskedsfest.. usch vill inte tanka pa det..

Jag letade pa mitt gamla CV och gjorde ett halvhjartat forsok att uppdatera det, men det kanns sa langt i framtiden aven om jag vet hur fort manaderna gar och jag maste ha en backup plan om jag inte skulle hitta en ny familj..
Sa nu ar det dags igen, gora det jag hatar mest i hela varlden.. ta tag i saker.. inte riktigt min grej, och nu maste jag in pa alla dessa bemannings hemsidor och uppdater min profil och bli stammis pa ams.se..
Har nagon nat jobb till mig vore jag valdigt tacksam!

Jag skulle ocksa vilja ha hjalp med hur man hittar jobb i ex, Norge.. har ju funderat och kanner att jobba arselet av mej under en period for att sedan kunna resa lite mer ar det som kanns mest lockande, ar fortfarande inte mogen nog att sla mig till ro med ett fast, heltids jobb..

Idag har vi forovrigt varit pa en teaterforestallning, Askungen, var inte speciellt imponerad och inte barnen heller sa vi akte och kakade lunch pa ett mysigt hak innan showen ens var slut..
Hela eftermiddagen var det havet som gallde, det ar nagot sa fruktnsvart varmt och kvavt har just nu, man kanner hur alla thunderstorms ligger i luften.. Det har tydligen varit en tromb i CT idag och ett valdans askovader uppe i Bostonomradet, annu en gang klarade sig Cape Cod..
Lyckades saklart branna mig under de fa timmar jag var i solen, men jag har bara mig sjalv att skylla da detta var forsta dagen helt utan solskydds faktor..

Nu ska jag sova, har egentligen sovmorgon imorgon men alla scheman ar som bortblasta harnere och dessutom sa har jag nu fatt ledigt pa mandag sa jag kan ha riktigt roligt pa Okeeffe och Tanishas brollop pa sondag..yeeyy!
Sa en sovmorgon kan jag faktiskt avsta.. ;)


Idag har jag aven klattrat i trad..

Har antligen borjat anvanda min kamera flitigt nu, det slog mig idag att jag bara har 2 dagar kvar i detta otroligt vackra hus, pa denna otroligt vackra plats, sa nu ar det minnen som skapas..

Godnatt!
 
  

Kommentarer
Postat av: Christine

Hej Madde! Var in på Isabelles blogg, och såg att du också blivit en bloggare :) Hör gärna av dig till mig om du vill jobba i Norge, vi har ju vart där både jag och Michaela (Michaela ska dessutom tillbaks igen nu). Jag kan rekommendera dig till min gamla chef, som är på ett bemanningsföretag, så kan du alldeles säkert få jobb (det är dock mest skitjobb, haha, typ lager och sånt, men det är där man kan tjäna mest pengar) . Eller nåt annat. Bara at du hör av dig. Sköt om dig! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0