Torsdag 22 juli

Ikvall har jag jobbat extra sa mina vardforaldrar, H och morforaldrarna kunde ga ut och ata middag.. Jag var ganska orolig tidigare da detta skulle va forsta gangen jag skulle lagga flickorna for natten (middagsluren ar inte samma sak) och spec eftersom dom inte varit pa sitt basta humor under dagen..
Men hor och hapna dom kunde inte ha brytt sig mindre att huset var tomt nar dom kom upp fran deras bad, och att sedan sitta och gunga mina prinsessor, prata och sjunga svenska vaggvisor var jattemysigt.. och sen somnade dom utan att ens klaga lite grand att jag lamnade rummet.. 

Det ar sadana har upplevelser som gor mig stolt, som gor mig lycklig och som gor mig ledsen.. 
Jag vet hur mycket barnen alskar mig, men det ar smasaker som dessa som verkligen bevisar det, som visar att dom accepterat mig till 100%, att dom ser mig som en i familjen och det gor det sa mycket svarare att veta att jag snart maste lamna dem..


Idag vid middagen borjade M helt appropa ingenting att sjunga "En kulen natt" haha vi har sjungit den som galningar denn sommar och det ar sa gulligt nar hon hittar pa egna ord for hon inte vet vad som ska sjungas.. Jag smalter, men nar hon sedan ropar Bajs efter sa forbytts mina kanslor..haha
Hon ar verkligen for smart for sitt eget basta.. barnen ar inne i poop och pee-aldern sa allt ar poop och pee, och varje mening innehaller nagot av orden.. jag tyckte det var en smart ide att saga till H att han borde saga bajs istallet for da fattar ingen vad han sager och sa kan det vara varat hemliga sprak som bara vi kan, men M snappade tydligen upp ordet och sitter numera alltsa och vralar BAJS nar nagon gar forbi pa stranden..

Imorgon ar det fredag, min sista dag i Cape Cod och Isabells avskedsfest..
Skulle aven ha varit den nya au pairens valkommsfest, men eftersom hon pga hemlangtan efter en dag pa trainingschool valde att aka hem sa finns det ingen ny aupair for tillfallet sa da blir det bara avskedsfest, vilket ar trakigt, hade ju varit skoj att traffa den nya tjejen, kommer bli betydligt svarare att fa kontakt me henne om det inte sker genom Isabell..

Pa lordag aker jag till NY igen..=)
Brollop star pa schemat och det kommer bli galet, langtar verkligen.. ar bara lite ledsen att mohippan och avskedsfesten skulle hamna pa samma dag, har ju alltid dromt om att lara mig hur man anvander strippstangen..haha 

Jag ar tillbaka i Framingham (har inte varit i det huset pa en manad) pa mandag, vill bara forbereda er, tror namligen inte uppdateringen over helgen kommer vara sa imponerande, precis som vanligt..;)

Men ha en trevlig helg, vad har ni for trevliga saker inplanerade?

  

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman!

Vad fint du skriver och jag vet hur svårt du har med din beslutsångest. Men du har gjort ditt val och det är bara att bita ihop och gilla läget. Du måste lite på din magkänsla och hur det än blir så fixar du det. Jag är stolt över dig. Själv så är jag inne på andra veckan med 12-timmars skift och nästa vecka åker jag förmodligen till Öland på ett jobb. Troligtvis följer Lena med och sen stannar vi där lite extra eftersom jag tar semester v 31. Sköt om dig och ha det så bra. Puss o kram. Älskar dig

2010-07-23 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0