solsting?

Jag maste kopa hatt, en solhatt sa jag kan sitta ute i solen hela dagarna utan att kanna mig svimmfardig..

Idag har jga iof inte varit sa mycket i solen for vi akte till Barn museumet har i Cape, det var faktiskt riktigt roligt och perfekt sysselsattning for barnen och for oss vuxa ocksa ( stod vid sadant dart klureribord, dar man bygger pyramider eller hjartan av 4 klossar i olika storlekar), jag stod och klurade och klurade men jag ar verkligen vardelos pa sant dar tank..

Imorgon ar det fredag och jag och isabell( och forhoppningsvis Larissa) ska ut och gora hyannis osakert..mohaha alskar verkligen den bargatan.. och aven fast vi har fullt hus, sa far jag har kompisar sovandes over, vi far ha baten som overnattningsstalle, och inte klagar jag pa det..(inga barn som skriker kl 6am..)

nu ska jag ga och sova, har samma sovrutiner som en pensionar nu fortiden..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0