lite action iaf..

Glomde ju beratta den stora nyheten har i Cape Cod, dom har sett en ny vithaj alldeles for nara stranden, dom finns utanfor Chatham (dar Emilie bor) eftersom dom har en hel del salar dar. Men nu hade alltsa en Vithaj foljt efter salarna in pa grunt vatten.. lite laskigt men samtidigt valdigt spannande..
Det roligaste ar att min VM som redan ar livradd for hajar har nere (pga filmen hajen (jaws), da den spelades in utanfor marthas vineyard) och den har nyheten gjorde det inte battre.. 

Vi hade en rolig konversation imorse efter att ha sett pa nyheterna..

Jag- jag vill ocksa se hajar... Har dom sanna dar Valturer fast for hajar?
VM- Nej, det har dom verkligen inte, dom vill ju ha bort hajarna inte locka till sig dom..
Jag- men vada da? ah jag vill iaf se dom.. hur ska man gora for att fa se dom?
VM- du kan ju prova att satta pa dig svart vatdrakt och ta en surfbrada och simma med salarna..
jag- men vill ju inte bli uppaten bara titta pa dem.. har dom inte nagon san dar bur som man kan aka ner i for att se dem riktigt nara?
VM- va e de for fel pa dig?? racker det inte med att du hoppade ut fran ett flygplan??



sa om ni kommer till Cape och inte vill bli hajmat, hall er borta fran salarna.. Det kommer iaf jag gora..

Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0