Let the search begin..

Jag har borjat fa beslutsangest igen.. FAAN! va e de for fel pa mig egentligen.. att det ska va sa javla svart att ta ett beslut och sta fast vid det.. undrar vad det ar jga e sa radd for??

TACK Syster Isabelle for att du alltid finns dar och lyssnar nar jag babblar pa helt osammanhangande i timtal, aven om du inte tror att du hjalper mig sa gor du faktiskt det.. Ofta maste man bara saga alla alternativ hogt for att fa ratsida pa problemen..

Nu har jag iaf skickat in min nya ansokan till Cultural Care men kanner mig inte super nojd, det gick inte att ladda upp bilder och kunde avslutat min personliga brev pa ett battre satt, hoppas man kan andra det efterat..

Sa imorgon ar det forhoppningsvis igang.. Jakten pa en ny familj i soliga Kalifornien..YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0