kanske, kanske inte..

Ligger i sangen och halvsover och vantar pa att Max forhoppningsvis ska komma online pa skype.. Det var nagra veckor sen vi skypade och aven om vi faktiskt fortfarande haller kontakt genom mejl sa e de inte samma sak..
Behover prata av mej och fa lite kloka rad som vanligt..haha fattar inte hur han alltid kan va sa realistisk och ta ner mej pa jorden nar jag glider ivag..



Fortfarande ingen Max, hmm antar att jag maste ta tag i stadningen av mitt rum.. Det ar KAOS har just nu.. 2/3 av min garderob ligger utspridd over golvet och maste ga igenom vad som ska tvattas och vad som ska in i garderoben igen.. Imorgon maste vaskan va packad igen for fredagmorgon aker vi till Marthas Vineyard, *pust* att leva i en resvaska e verkligen ingenting for mej..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0