Jag smaaaalter bort..

men ar iaf glad att jag ar i Cape Cod och inte i Boston, bara tanken pa att tillbringa dagen pa varan bakgard far mej svettas..haha just nu ar det ca 35 grader och nastan vindstilla (vid kusten det alltid blaser vid annars)..
Sa ska springa ut och slanga mej i havet sa fort jag skrivit detta inlagg..=)

Helgen har varit underbar och Isabell mer eller mindre bosatte sig har isatllet for i hennes familjs hus, men sa hade vi ju en kock ocksa, sa bara maten var vard att byta familj for ett tag..

Fredag gick jag, Isabell och Larissa ut i Hyannis och hade riktigt kul, traffade mystiskt pa Matt och Co som vi traffade pa the Beachcomber for nagra veckor sen och kvallen slutade me sambocca shotar innan vi begav oss hemat igen..

Lordag beachhang, battur och massa god mat innan vi skjutsade hem (till sommarhuset) Larissa som skulle jobba sen tillbaka till mitt hus for drinkar och middag innan jga och Isabell skulle bege oss tillbka till Hyannis for annu en galen natt.. Men efter en hel dag i solen, och massa oldrickande (och det valdigt konstiga faktumet att kocken foljde me oss ut) gjorde kvallen inte fullt lika rolig, vi drack nan ol innan vi bestamde oss for att ringa varan favorit taxichaffis har nere, Honest George for skjuts hem.. (Han ar varan favorit for hans klockrena kommentarer och for att han alltid kor oss for halva priset, men ar ganska saker pa att det sistnamda ar den storsta anledningen)

Sondag (4 July) alltsa den viktigaste festdagen pa hela helgen, vi kom upp at frukost( som vi gjorde sjalva, da kocken fortfaranade sov) innan vi hoppade i baten och gav oss ut for att aka vattenskidor och ring.. Jag och Isabell hade aldrig statt pa ett par vattenskidor sa vi borjade me ringen tillsammans, vi flog hogt och skrattade hela tiden, nar val min vardpappa lyssnade pa stopsignalen vi gav honom hade han redan forsokt fa av oss ett bra tag (han lyckades inte, mohaha) Sen visade min vardpappa hur skurfboard fungerar innan det tydligne var min tur att ge mig ut pa vattenskidorna.. hjalp var allt jag tankte.. det gick hyffsat och kom nastan upp pa forsta forsoket, samma andra, tredje och fjarde sen gav jag upp.. javla skit 
Det enda som fick mig att ma battre var att inte heller isabell lyckades ta sig upp..;) Sen skulle saklart dom andra vuxna styla pa en skida..jaja jag svor att det kommer vara jag i slutet av denna sommar.. sa vi far se hur det gar med det..
Sen massor med mat, sol och vatten innan det var dags att ge sig ut i nattlivet igen, denna gang me en kille vi jobbade me pa DEW Touren, hade en valdigt trevlig kvall och eftersom han har bade svenskt och tyskt blod i sig blev det valdigt mycket prat om sverige och tyskland(och osterrike).. Sa nu har jag en till som kommer och halsar pa nar jag kommer tillbaka till Svea rike igen.. =) 

Och angaende mitt beslut har jag berattat for min vardmamma och antar hon har berattat for min vardpappa annars ska jag gora det nu nar jag kommer ner, vad beslutet ar?? Ja ni, jag kommer iaf inte stanna i Boston langre an till slutet av okt, det ar det anda sakra jag vet just nu..
Mitt nya mission: att hitta en ny kickass au pair till familjen 

Nu mast jag ga och ta hand om flickorna, dom vill tydligen inte sova middag idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0