I eat horse and Im proude of it!

satt och funderade pa vilka underbara veckor jag haft harnere i Cape Cod.. Jag vet att jag skriver mycket om hur fantastiskt det ar harnere men det ar bara for att det verkligen ar det.. fraga pappa och Lena, dom fick prova pa en dag iaf.. och den andra anledningen till att jag bara skriverom hur fantastiskt det ar har ar for att det inte hander sa mycket, har helt enkelt inget annat att skriva om.. 

Forutom en ganska komisk konversation mellan vardmorfar, jag, isabell och min vardmamma(pa ett horn)..

VMF- har fortfarande problem att forsta att du verkligen ater hast, det ar ju som asienlanderna, fast dom ater hund..
VM- men geee dej nu.. Forlat madda, skulle aldrig ha sagt nagot till honom..
Jag- de e lugnt.. men det ar ganska konstigt nu nar jag tanker pa det..
Isabell- vada?
Jag- mina forladrar sa ju valdigt sent att det faktiskt var hast, dom kallade det gustavskorv tills vi redan tyckte om det..
Isabell- vada? gustavskorv vad e de?
Vmf- HAST! visste du det va? att din kompis ater hast..
isabell- vada, nu hanger jag inte me, vada hast??
Jag- Okej jag erkanner, JAG ATER HAST!
Vmf- haha jadu isabell det ifragarsatter eran vanskap va? gor det inte det?
Isabell- va nej det gor det inte.. eller vada?! Borde det gora det?
5min senare
isabell- varfor ater ni hast?!

hahaha det ar sanna har tillfallen jga alskar isabell.. hon e sa rolig.. kommer verkligen sakna henne, bara 1,5 veckor kvar och bara en sista natt innna hon drar till CA och hawaii i 5 veckor.. kommer verkligen sakna henne aven om vi haft vara fighter.. har helt serisost aldrig brakat med en manniska sa mycket som vi har brakat, tjaffsat och irriterat oss pa varann, men samtidigt forstar vi varann battre an manga andra och nar vi ar sams sa har vi sa sjukt kul ihop och vi kompletterar verkligen varann..

Bara en snabb update om vad som hander i mitt liv..
maste skriva 2 uppsatser pa 5 sidor var tills pa fredag da jag aker till skogen utanfor Albany, NY och tar mina sista credits sa jag kan borja leta ny familj..
 annars rullar dagarna pa som vanligt.. har traffat en nanny som ocksa kommer va har nere nasta vecka och vara barn kanner varann, kan vara nagon att fordriva tiden me, hon verkar trevlig..  
helgen som var var galen och vet inte om jag ens borde prata om den har.. valdigt intressant iaf och givande, inspirerande eller nat.. hade iaf valdigt trevligt med folk annorlunda de jag i normala fall umgas med..

Nu maste jag ga tillbaka till mitt skrivande..

peace out

Kommentarer
Postat av: Belle

Jag ringde dej idag älskling du borde faktiskt svara haha! (okej jag 1 r lite wavy ikväll) MEN SAKNAR DEJ! Hörs imorgon är ledig. Love you puss

2010-07-15 @ 07:08:51
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0