en bild sager mer an tusen ord..

isabell har alla roliga kort sa innan jag snott dem av henne sa far ni noja er me dessa..=)

 

 
vacker solnedgang


Vi pa BBC

vattenskidakning

varan 4th of July lunch

Pa vag tillbaka fran Marthas Vinyard (huset i bakgrunden ar det vi ska bo i forsta veckan i aug)

pa narmare hall..


Btw sa har jag pratat med bagge mina vardforaldrar och dom tar mitt beslut bra.. kanns skont och min vardmamma verkligen stottar mig.. Jag har bestamt mig for att forsoka hitta en familj i CA, lyckas jag inte kommer jag hem.. annars blir jag borta 6manader till.. Jag har bestamt mig, nu kan inget fa mig att andra mig..

nu ska jag sova.. GODNATT! 

Kommentarer
Postat av: Marina

hejja madde! jag är så stolt över dej, du är duktig som vågar! saknar dej dock såklart, men jag lever på att du saknar mej tillbaks;) hihi

hoppas du lyckas med ny familj!!!

älskar dej snuttan <3

2010-07-07 @ 19:01:12
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0