Da var det dags att ga tillbaka till skolbanken..

men bara for en helg och nagra hemuppgifter vi har innan helgen..
Usch, pust och ston.. ar fortfarande lika skoltrott och hatar laxorna, kanske beror det pa att det ar helt meningslosa amnen att skriva om.. tror faktiskt det.. Nu innan fredag ska jag skriva 5 sidor om mitt liv?! och 5 sidor om en plats, eller en hogtid, eller en person etc.. Jag blir helt matt, 5 sidor?? seriost jag hade kunnat skriva ihop mitt liv pa 1,5 och anda gatt in pa detaljer..

Nu pa kvallen har jag forsokt skriva klart uppsatsen om mitt liv, (ar inne pa sida 3 sa fortfarande langt kvar) medans jag var barnvakt da de andra vuxna gick ut och at middag.. och efter att ha burit upp H och satt igang ironman som han skulle somna till och organiserat ihop alla mina saker i soffan sa jag kunde kolla pa tv, skriva uppsats och ata samtidigt sa borjade H ropa pa mig.. sa mycket for en lugn kvall med barn som borde sova stupa i sang efter dagens aktiviteter.. men nejda, slutade me att vi bada somnade i mina vardforaldrars sang och jag vaknade nar alla kom hem igen.. jaha annu en kvall utan speciellt mycket gjort..



Och medans jag slavar pa aupair skolan sa aker mina kompisar till Marthas Vineyard och gar pa Common konsert med backstage pass.. men int e jag bitter for de.. nej abslout inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0